Adaptat la nevoile Romaniei, prin acest proiect se incearca solutionarea problemelor pacientilor inainte ca acestea sa devina majore, iar prin probleme se intelege: nemultumiri legate de actul medical sau faptul ca pacientii nu sunt tratati cu respectul si decenta cuvenite.
  
    Obiectivele acestui serviciu sunt: acordarea de sprijin pacientilor Spitalului Judetean de Urgenta Zalau, cand acestia trec printr-o perioada mai grea in ce priveste ingrijirea medicala; de a asculta temerile si propunerile lor; de a consilia si oferi informatii; de a sprijini pacientii nemultumiti de calitatea serviciilor medicale acordate in cadrul spitalului si a inregistra plangerile acestora.
Fii tu schimbarea pe care ti-o doresti! (Mahatma Gandhi)


Contribuie si tu!

    Pentru a ne continua activitatea, avem nevoie de ajutorul tau!

    Directioneaza 2% din impozitul pe venitul global pentru sustinerea actiunilor Asociatiei Sprijin Independent pentru Spitalul Zalau.

    Trebuie doar sa completati in formularul privind impozitul pe venit, urmatoarele informatii la rubrica 2%:

Numele organizatiei: "Asociatia Sprijin Independent pentru Spitalul Zalau"
CIF: 26572960
Cont IBAN: RO54RZBR0000060012373711


VA MULTUMIM !       
    Exista pacienti ai spitalului coplesiti de griji, de frica de operatie, de problema banilor sau pierderea locului de munca, nelinistiti in privinta copiilor ramasi acasa, de aceea menirea acestui serviciu este  de a fi sensibil la nevoile individuale ale fiecarui pacient si la sentimentele acestuia. A-i asculta pe pacienti este cea mai importanta sarcina a reprezentantului pacientului. Un zambet sau o strangere de mana poate avea un efect extraordinar asupra psihicului pacientului, pe langa ajutorul efectiv acordat.

     Prin acest proiect se incerca o schimbare de mentalitate in sistemul medical din Salaj: mai precis crearea unei "culturi a pacientului", dorindu-se o schimbare a atitudinii pacientului fata de cadrele medicale si a cadrelor medicale fata de pacient.
SERVICIUL REPREZENTANTUL PACIENTULUI
...................................................................................................
    Proiect initiat de "Medical Support in Romania" pentru Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, si coordonat de Asociatia Sprijin Independent pentru Spitalul Zalau.

    Conceptul de "reprezentant al pacientului" nu este unul foarte cunoscut in sud-estul Europei Centrale, insa exista tari europene cu traditie in acest domeniu. In tara noastra, "serviciul reprezentantul pacientului" este un proiect initiat, in luna august 2007, de Medical Support in Romania (ONG din Anglia), in colaborare cu Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, insa independent financiar de acesta institutie spitaliceasca.
Reprezentantul Pacientului
Contact:
REPREZENTANTUL PACIENTULUI

Spitalul Judetean de Urgenta Zalau
( la parter, langa secretariat )
str. Simion Barnutiu, nr. 67
Zalau, Salaj, cod 450129

Tel. 0260 616 920, interior 142
E-mail:reprezentantulpacientului@yahoo.com